söndag 8 juli 2012

Vår helg!

Hej!


När vi kom hem från fäboda så åkte jag och Emma direkt till villan :D därför skrev vi inte något på torsdagen... Vi hade nog roligt vid fäboda och vi solade ganska mycket och Emma och Malin brände sig gansla mycket men det gör ingenting hehe... När jag och Emma kom till villan gjorde vi inte så mycket för klockan var ganska mycket men vi simmade. Typ.


På fredagen kom Malin dit ca. kl 13.00 och då åkte vi till en liten holm och där solade och läste vi lite :) Sen när vi skulle åka tillbaka till villan så startade inte motorn så då kom pappa dit och drog ut oss en bit så då startade den :)) Sen en stund senare så kom Amanda också till villan och då solade och simmade vi och vi åkte också en stiund till Malins  villa för hon dkulle hämta något dit. Sen gjorde vi inte mycket. 


På Lördagen hade vi ganska brottom att ställa oss till Larsmo möte. Men där var det så varmt så vi kunde inte vara där så länge så vi åkte tillbaka ca 17.00 men då kom inte Malin med men Jennie  kom istället :)) och när vi kom tillbaka så åkte vi med det samma  och simma för vi hade så varmt. Sen kastade vi hästsko, simmade, åt och mycket mer... Men sen på kvällen så kom Robin och hans kompisar dit en stund och Robin hade färgat håret blont! Men nu har han rakat sig, men iaf så när de kom dit så började vi söka efter Bertta (tror jag han hette) en katt som varit försvunnen i ca en och ett halvt dygn! Då hittade Robin honom men han sprang iväg så vi fortsatte leta men när vi inte hittade honom så slutade vi en liten stund men sen hittade Julia (kusin) honom och det är hennes katt :)) efter att vi hade letat gick jag och Emma och simma en liten stund :D Sen gick vi och sova :))




Idag när vi ställde oss till mötet ringde Emmas mamma och frågade av Emma om hon ville åka till Sverige med sin moster samma dag så nu sitter hon i bilen på väg till Sverige :) Men när vi skulle sätta oss i båten så tappade jag min kamera i sjön men jag vet inte ännu om den fungerar men jag kan iaf inte visa några bilder från helgen idag men om den fungerar så ska jag visa dem någon gång denna vecka :D Nu är jag hemma igen och snart ska jag kanske titta på några avsnitt av O.C eller någon annan serie :D


Istället för bilder från helgen så kommer jag att sätta in några från midsommaren som jag lovade för en tid sen :D




Ha de gött!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar