måndag 9 juli 2012

Hej!

 Jag satt just och räknade dagarna tills Jennie och Evelina (kusiner från sverige) kommer till Finland och jag kom fram till att det bara är fyra eller fem dagar tills de kommer hit :D Madde och Ronnie kommer hem imorgon från rippi läger och Robin åkte till ''mili'' idag på morgonen kl 5.00 tror jag men jag sov då så jag vet inte riktigt när han åkte, men han kommer iaf hem efter två veckor på besök eller vad man nu ska säga :D 


 
Det är en väldigt gammal bild av Jennie men det gör inget. Jag har ingen bild av Evelina som jag vet av men jag ska ta många bilder av henne och Jennie när de kommer hit :))


Jag måste antagligen följa med till villan idag men isåfall så skriver jag mer när jag kommer hem.


Ha en fortsatt trevlig dag!
//Meme


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar