måndag 30 juli 2012

Nästan frisk!

Nu när jag provade feber hade jag 36,8 graders nånting hehe... men iaf så är jag inte helt frisk ännu för jag är ännu väldigt förkyld. Mycket har hänt idag eller alla har gjort något utom jag hihi. Pappa och Tom skulle till Jeppis och föra en cykel till verkstan eller nåt och sen skulle de och göra så de gick att ringa med Jennie och Evelinas telefoner + att de åkte för att köpa en pizza grill eller vad det heter, så ikväll blir det hemgjord pizza. Karolina och Evelina åkte runt i hela världen för att hämta saker som Jennie och Evelina hade glömt vid olika ställen :) Mamma har varit och handlat. Madde har varit vid datorn och esten (jag och Jennie) har latat oss framför tvn eller tittat på något program på telefonen ;P 


Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar