onsdag 18 juli 2012

Hej!

Kom just hem från villan, jag var nog hem igår också men jag var bara hem ca 5-10 min och sen åkte vi till jeppis och hörde på Laudate Eum (stavning?), Och sen åkte vi tillbaka till Villan, jag skulle nog ha stannat hemma om inte Melinda (kusin) hade varit vid villan. När vi kom till villan hade Clara och Johan börjat laga mat till ''halv åtta hos mig'' de lagade sesams special hehe... Jag har aldrig smakat sesams special men de andra sa att det smakade precis likadan :D Och idag hade vi halv åtta hos mig så vi hade alla möjliga sorters saker, det var bröd, yogurt, frukt, köttbulla, korv, bacon m.m. och de var nog gott de :D








Sen solade vi nästan restenav dagen för de blev så varmt :) Men sen nu senare på kvällen så ville jag och Jeremias (kusin) hem så pappa körde hem oss. När vi skulle köra båten till hamnen så kom några söta andungar eller vad de var med deras mamma :)




Sen måste jag bara skriva att det finns tre katter och en hund på holmen som jag ska visa men jag har bara bilder av två katter: Eminem och Östen för Bertta är nästan hela tiden i skogen så jag har inte hunnit fota honom eller henne än. :)


Enya och Eminem 

Östen har jätteblåa ögon 


Ha de gött!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar