onsdag 4 juli 2012

hallå!

Jag har inte gjort mycket nu på en stund bara tittat på några avsnitt av ''O.C''. Det är en jättebra serie som ni kan se om ni har tråkigt :) Den handlar om fyra ungdomar: Ryan, Marissa, Seth och Summer och de har hela tiden något slags problem. Den låter kanske jätte tråkig men de är den verkligen inte och det är faktist andra gången jag ser denna serie. 


Nu funderar jag om jag ska åka till villan eller om jag ska vara hemma, mamma sa att det var väldigt varmt där så jag kanske skulle bli lite brunare om ja åker dit en stund hehe... men iaf nu ska ja hitta på något roligt eller fråga om Robin kan köra mig till villan, men först sa Robin att jag skulle provsmaka en paj som han och hans kompisar hade lagat, de är typ hallon, jordgubb och blåbärspaj XD


Det var inte det godaste jag ätit men de går...


Ha de gött!
//Meme


  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar