fredag 20 juli 2012

Power Park

Hej!


Jag, mamma, pappa, Madde och Jennie kom just hem från PowerPark. De var nog jätteroligt där och de var nog ganska varmt också. Jag och Jennie var på nästan allt men Madde var då feg så hon kom bara på några, men några som vi var på var Music Express, Bumper cars (bilar man krockar med), Cobra, Devil's mine hotel (spökhuset), thunderbird (träd berg- och dalbana) mamma kom också med på den, Dragon tower men bara jag och pappa var på den (69 m hög fritt fall), Neo's twister och typhoon


                                             Dragon Tower

                                     Spökhuset

                                     trä berg- och dalbana
                                     Neo's Twister
Booster hade jag tänkt åka på men jag ville inte åka ensam men nästa gång om Robin och ronnie kommer med ska jag åka på den med dem




Ha de gött!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar