tisdag 3 juli 2012

Hej!

Jag har just kommit hem från Emmas villa. Jag och Emma åkte med mina föräldrar, Mika och Eva (min morbror och hans fru)  till vår villa i Bosund på lördagen och där sov jag och Emma ensamma Jeremias och Philip (kusiner) till söndagen, vi  trodde att vi skulle åka hem på söndagen men när mamma, pappa o Madde kom dit sa de att vi skulle sova en natt till där så de gjorde vi. Det blåste mycket och det var ganska stora vågor så de var roligt att vara o. simma :D 


som sagt det var ganska stora vågor där :D



Enya<3




det var en vacker kvällssol

och en vacker fullmåne :)






Idag ca 14.00 kom Emmas mamma efter oss till vår villa så åkte vi till Emmas villa. Jag och Annie (Emmas lillasyster) rodde en liten stund med roddbåten och sen kom Emma också med och hon rodde en bit ifrån ett måsbo så måsen blev ganska arga på oss. :D


Snart ska jag o. springa en bit :D
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar