fredag 13 juli 2012

Godmorgon!

Jag steg just upp och det har inte hänt något ännu så jag har inte mycket att skriva om, men imorgon kommer Tom, Karolina, Jennie och Evelina till Finland till Maddes konfirmation som är på söndagen. Tom och Karolina åker till Sverige igen på måndagen för att packa ner det sista sedan flyttar de till Finland efter två veckor. Jennie och Evelina stannar kvar här i Finland och den första veckan vet jag inte riktigt var de ska bo men andra veckan bor de hos oss :D Men den veckan ska jag, Emma och Amanda på läger så jag kan inte vara med dem så mycket men de ska ju bo i Sandsund typ ganska länge jag vet inte om de ska flytta bort från sandsund mer men det syns i framtiden. Nästa vecka är det Jakobsdagar så då ska vi dit och ha roligt, titta på olika saker som volleyboll t.ex. :))


Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar