lördag 8 september 2012

Tjejkväll!

Hejsan!

Jag har inte skrivit på jättelänge och jag vet inte varför men nu skriver jag, bättre sent än aldrig. Igår kom Emma, Jennie Å och Jennie G, Jenna, Elli (Ellinor) och Malin till vårt på tjejkväll. Vi hade jätteroligt, vi åt godsaker, dansade och var allmänt trötta så vi skrattade mycket när Jenna berättade sina vitsar som är så oseriösa så de blir roliga :D

Månen från igår kväll.

Jag fota int nästan någonting så jag har inget att visa från igår men månen får ni se iaf. Ni får också se några bilder som jag fotat de senaste dagarna

Skogen framför mitt för några dagar sedan.

Före...

...och efter bild av Enya när vi har klippt henne.
Ikv blir det Jennas med Emma och kanske några andra, åtminstone jag och Emma ska sova över där :D

Ha en fortsatt trevlig helg!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar