söndag 2 september 2012

Hej!

Jag har inte skrivit på väldigt länge och jag hade tänkt skriva igår kväll men då kom jag inte in på nätet men jag skriver nu istället :) På fredagskvällen åkte jag till Victorias (kusin) kalas, först åkte vi till Mc Donalds och efter det gick vi till Victorias och tittade på en film, ''Crazy Stupid Love'' hette den :) Igår när jag steg upp så höll mamma och Karolina på att måla Madeleines rum. Mamma hade köpt en tapetrulle åt  mig så med den tapetserade jag två lådor.



På kvällen åkte mamma, Karolina och Evelina till villan , Pappa och Tom var redan där, så jag och Jennie stannade hemma och tittade på film sen sov Jennie över här :)

Nu på morgonen har inget hänt så jag har inte mycket mer att skriva om :)

Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar