onsdag 26 september 2012

Fortsättning från fjällvandringen!

Hejsan!

Jag kunde inte sätta in några bilder igår för när jag kom hem från skolan så åkte jag, mamma och Ronnie till Kokkola för att jag skulle ha lite saker till Zumba (rosa sportbh och rosa shorts)



När vi kom tillbaka från kokkola så var jag inne på facebook och sen skulle jag på Zumba :) Väl hemma igen så ville jag titta på x factor. Efter x factor skulle jag i duschen och sen läsa på Biologi prov så jag hann inte men ja ortsätter idag ist :D

Som sagt jag slutade med renarna i förra inlägget, nu ska jag fortsätta med resan. Vi körde en liten stund till.







När vi väl var framme började vi med maten :)






Efteråt belv det frisbeegolf. (har ingen bild av frisbeegolfen men här är en bild av Emma efteråt)


De så kallade spökträden.



Nästa dag blev det vandringen. Men innan vi skulle gå iväg så skulle den äldsta och den yngsta (av barnen) hissa flaggan.

Sanna, Magnus och Andre
Nu började själva vandringen.







Här var det flera som hade fått blöta srtumpor så de måste byta :)





Föredetta presidenten Kaleva Kekkonens sommarstuga











Sen börjar vandringen uppför fjället det var väldigt tungt men rolit när man väl var uppe och såg den fantastiska utsikten :)






















Hela gruppen som var med på resan :)

Vandringen neråt blev mycket lättare :)









Nu måste jag börja med läxorna men jag fortsätte imr också tror jag :D

Godnatt!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar