måndag 24 september 2012

Fjällvandring!

Hej!

Nu ska jag bertätta lite om vår resa till Äkäslompolo.

Fredagen: Jag steg upp 05.15 och började ställa mig för resan, när kl. var ca 05.45 åkte mamma, papp, jag och Emma mot skutnäs bönehus och där stod bussen och väntade på alla. Vi lade in våra saker i bussen, Jag och Emma gick sne in i bussen och satte oss ner bredvid Mia Snellman och Jenna Mäenpää. 

Mia

Emma och Jenna
Det var ju förståss mera personer med också.

fr.v. Jenna Mäenpää, Emma Enkvist, Adina Granholm
Nästa rad fr.v. Jag (Meme), Karolina Lassfolk
Nästa fr.v. Sanna Holmstedt, Kristina Sjöblom, Magnus Asplund
n.fr.v  Jim Granlund
n.fr.v.  Niklas Sundström, Benjamin Asplund och Andre Asplund.  

Jennie Grankulla

Cassandra Nevanperä

Adina Granholm

fr.v Arvid Töyrä, Jacob Häggblom och Jonathan Enkvist.

Lukas Gäddnäs

Jenna och Emma
Kristina Sjöblom


Sanna Holmstedt

fr.v Joas Sund och Rickard Enqvist

Benjamin Asplund

Jim Granholm

fr.v Niklas Sundström, Jim Granholm och Benjamin Asplund

fr.v Robert Asplund, Rickard Enqvist och Chasimir Sund


Efter en lång åktur så hade vi en liten paus så vi fick sträcka på benen.



Det blev också mycket godis och dricka


När vi var några timmar från vårt hus så började det komma renar





Nu måste jag gå och sova så jag orkar upp imorgon men fortsättningen följer imorgon :)

Godnatt!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar