tisdag 18 september 2012

Hälsa prov!!

Idag andra timmen hade jag hälsa prov. Det gick väl helt okey tror jag iaf. På torsdag ska jag ha hissa prov, alla andra i min klass ska ha hissa prov på fredag men då är jag borta för då ska jag åka med buss till Äkäslompolo (stavning?) eller liknande. Där ska jag och många andra vandra i fjället m.m, det är ett slags läger så de ska nog bli roligt. 

På lördag fyller jag år (Y) de ska bli såå roligt :D.Jag vet inte ännu om jag kan skriva nu i helgen men isåfall så skriver jag på måndag eller när jag kommer hem på söndagen, det beror på hur mycket klockan är. Men då ska jag skriva om min födelsedag och våra äventyr i bergen. :)


En bild från förra vintern, för det är ju ändå snart vinter. :)
Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar