söndag 14 oktober 2012

Hemma från lägerskola!

Hejsan!

Vi är nu hemma igen från lägerskolan och det var nog riktigt roligt där :) Jag kommer inte sätta upp några bilder från lägerskolan idag för snart skall jag till min kusin. 

På morgonen idag så åkte jag, mamma och pappa till kyrkan för jag börjar i skriftskolan så vi fick lite information. Så nu har jag en egen bibel och så fick vi kyrkogångs boken så nu gäller det att åka ofta till kyrkan och någon gång på ungdomssamlingar och night café m.m.

Som jag redan skrev så ska jag åka till min kusin Victoria idag och där ska vi kolla på en film äta gott och bara ha roligt :)

Nästa vecka på torsdag och fredag så är det höstlov och på torsdagen fyller Emma år så på fresagen så ska hon ha ett litet kalas <3


En bild från någon fotografering med Emma <3

Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar