onsdag 17 oktober 2012

Bilder från lägerskolan del 3!

Hej!

Nu ska jag fortsätta skriva och visa bilder från lägerskolan. Igår slutade jag att skriva om bowlingen. Efter att vi hade bowlat så fick vi prova på ecogun.














Det var väldigt roligt. Efter ecogun så skulle vi ut på isen för att prova på curling. 

















mitt lag vann xD 

Vi fick också prova på pilbågs skytte. Det var väldigt roligt, jag skulle vilja ha en pilbåge själv och det ska jag skaffa mig någon gång i framtiden hoppas jag.





Nu tänker jag inte skriva mer ikväll för jag har så mycket huvudvärk och måste gå och lägga mig. Imorgon ska jag försöka hinna skriva klart om lägerskolan men vi måste se hur det blir med den saken. Imorgon kommer jag också att visa min nya klassring som jag fick idag :D

Godnatt!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar