torsdag 18 oktober 2012

Bilder från lägerskolan del 4!

Hej!

Idag ska jag försöka skriva klart om lägerskolan!  Efter att vi hade skjutit med pilbågen så skulle vi till en hinderbana (jag har inga bilder från det för batteriet i min kamera tog slut) det var nog ganska roligt men också ganska jobbig. Efter hinderbanan skulle vi på frisbeegolf (inga bilder från det heller). 

Senare samma dag så gick jag och några till bollhallen och spelade lite fotboll, eller jag fota och de andra spelade.




















Nästa morgon på torsdagen skulle vi gå och vandra 8 km (har inga bilder). När vi kom tillbaka så fick vi chilla en liten stund och sen på tygtryck.













Lite mera bowling senare samma dag.


Sen blev det läggdags och vår musiklärare Linda kom på besök i alla rummen..












Dagen efter så blev det hemfärd men först hade vi några lekar i boll hallen och så fick lärare en Piispala tröja och ett stipendium.

Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar