måndag 15 oktober 2012

Bilder från lägerskolan del 1

Hejsan!

Nu kommer jag att sätta in några bilder från lägerskolan, jag kommer inte att sätta alla idag för de är väldigt många men jag ska skriva om vad vi har gjort o.s.v. Jag, Malin, Jennie Å och Emma åkte med Malins mamma till skolan på tisdag morgon för vi ville inte ta bussen, jag hade tre väskor, en resväska, en ryggsäck och en annan stor väska. 

När vi kommit fram till skolan så tog vi farväl av alla och sen skulle alla samlas i den klassen som de skulle vara i om det var en vanlig skoldag, för min klass var det i B6 där vi har modersmål med Lotta. 

I bussen på väg till Piispala var ganska tråkig men jag klarade mig, jag lyssnade på musik, pratade men gjorde inte mycket mer. 

Väl framme vid Piispala så skulle vi vänta i bussen tills Kim (lärare) kommit med nycklarna. När vi var inne i rummen skulle vi börja bädda sängarna och så fick vi chilla en liten stund i rummet.

Lite bilder från hur rummen såg ut.












Efter en liten stund på rummen så blev det ansiktsmålning.




























Chillade på rummen igen efteråt. Vi hade fått frtid tills vi skulle och äta middag.









Lite senare på kvällen efter samling så blev det läggdags.

Nu ska jag inte skriva mer ikväll men imorgon så kommer del 2 

Godnatt!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar