onsdag 28 november 2012

Hip hop!

Hej!

Ida sista timmen fick alla åttor som ville gå och dansa hip hop med Ida nånting från Sandsund. Hon har studerat streetdance i Stockholm och i Paris. Hon kom hem igen nu till sommaren och jag tror att hon har vari här ända sen dess. hon är jättebra på att dansa och det var jätteroligt, lite svårt men jätteroligt.

Imorgon ska jag till simhallen på hip hop första gången, ja vet int om ja ska börja dansa där ännu men jag ska iaf dit och kolla och kanske också börja dansa men vi får se, jag längtar jätte mycket.

Jag har ännu inte löst problemet med bilderna men om jag inte får löst det så kanske jag startar en ny blogg själv för Emma sa att hon inte orkade göra en ny så jag kanske lagar en själv :)

Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar