fredag 9 november 2012

Helg nu igen!

Hej!

Kom just hem från skolan och nu ska jag äta frusna apelsiner, de är jättegoda ni ska prova de :)















Igår tänkte jag att jag skulle börja med något nytt: Jag får vara på datorn högst 1h och 30min /dag, jag vet inte om jag kommer att klara det men jag ska försöka :)

Igår så var Tony Lewis till skolan som Emma redan skrev om. Efter skolan åkte jag till Julia Karvonens (kompis) som bor i Kållby. Ca kl. 18 åkte vi till Jeppis en stund och sen gick vi till simhallen för att hon skulle på dansträningar. Och när kl var ca 20.30 eller nåt så kom mamma och pappa efter mig till simhallen, så jag var som borta hela dagen igår.

Nu ska jag titta på OTH och fortsätta sticka mina vantar, en är klar :)
















Ikväll ska vi kanske till Killingholmen.

Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar