söndag 11 november 2012

Farsdag!

Hej!

Vi var vid Emmas igår, och när jag säger vi i detta inlägg så menar jag jag, Emma, Amanda, Maria, Jennie Å, och Jenna M. 

Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart. - Nalle Puh

De här tjejerna + tre andra (flickor) brukar jag vara med på Helgerna

If there ever comes a day when we can't be together...
Keep me in your heart I'll stay there forever. - Winnie the Pooh



































Pojkarna som vi brukar vara med var inte i Sandsund igår så jag har inga bilder av dem men ja ska ta med kameran nästa helg också så ska jag försöka få med dem på bild.

Idag är det farsdag så grattis alla pappor ute i världen!

Ca kl. 17.00 ska jag, och min familj samt min mors syskon med familj till Mormor och morfars för att fira farsdag. 

Ha en bra dag!
// Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar