söndag 26 augusti 2012

Hemma igen!

Hej!

Nu är jag hemma igen från Draksvik och från villan. De var nog riktigt bra vid Draksvik, vi åkte ju dit i fredags och sov i Salo på ett hotell. Hotellet hette Soko och jag fick ett yatzy spel därifrån också.



När vi åkte dit så fota jag lite på vägen som ni kan få se men jag fota faktist int nå myki.







Busshållplats






På lördagsmorgonen gick vi lite på stan så jag fick en jacka, två penaler, och något man ska lägga i håret när man har hästsvans (jag vet inte riktigt vad de heter).






Lite bilder från militären.









Huset som Robin sov i

Lomagransking



När vi kom hem igår  ca halv 11 så var vi (jag, mamma och pappa) hem 15 min så började vi köra till villan och när vi kom fram så höll Nathanael och Joel (kusiner) på att skjuta raketer. Sen fick jag en raket av Johan för han hade så många sa han så den fick Joel tända på, och den är den ända raket som jag har en bild av, den blev int så bra men ni kan få se den ändå :D 



Tom, Karolina, Jennie och Evelina kom dit ida och mina syskon kom också på middag till villan. Sen åkte barnaskaran hem men Evelina stannade kvar men resten av barnaskaran åkte hem.

Så nu vet ni vad som hände under min helg.

Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar