tisdag 7 augusti 2012

De senaste dagarna!

Hej!

På lördagen efter att jag hade visat bilderna från Emmas villa så gick vi till Amandas och lade in Solveig i huset (Solveig är Amandas katt och Emma tar hand om Solveig och hennes kattungar när Amandas är i Norge) och så vi lekte lite med kattungarna.














På söndagen åkte jag, Emma och Malin till Jennas och där spelade vi volleyboll, simmade och hade roligt :) 











Igår ca kl 11.15 började jag cykla till kållby och sen när jag hade arbetat klart kl 16.00 så hade jag tänkt cykla till esse men mamma tyckte att det skulle bli för långt att cykla hem sen så jag åkte hem istället. Nästan direkt när jag kom hem så åkte jag, mamma och pappa till villan för att planera en resa till Ruka (eller ett annat ställe som jag inte minns vad hette) med några andra. Det är en resa för tonåringar mellan 1997-1999 så då ska mamma, pappa, Tom och Karolina och fyra andra vuxna vara ledare där. Resan är i september när jag fyller år :) 

Ha de bra!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar