tisdag 14 augusti 2012

Godkväll!

Emma har jo redan skrivit om de mesta men jag har int vari hem nå myki åså har datorn vari upptagen så ja har int kuna skriv så myki men nu när skolan börjat ska jag nog vara aktivare :) Men en ska som Emma int skrev om var att vi var till Jeppis cyklande igår (Jag, Emma, Malin, Jennie och Amanda) men jag köpte inget förutom en Mc Flurry från Mc donalds :D Nu ska ni få se några bilder från villan.

 Lagar mat (tortilla).


 De här blev lite brända ;P
 Emma lär Jenna att spela en sång på gitarr
  

 Jag fläta något konstigt i Amandas hår :)

När vi kom hem från Jeppis igår så hade Emmas ett knytkalas för att sommarlovet var slut så här kommer lite bilder från det.


 All som var där.

 Sen efter godiset så blev det fotboll och andra lekar :)


Nu ska jag gå och sova så jag inte missar bussen imorgon för att jag försover mig (de har hänt flera gånger)

Godnatt
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar