tisdag 19 juni 2012

Regnit

Hej, hej!

sorry för att vi inte skrev igår men jag och Emma hade ganska fullt upp. Jag kan skriva lite om det. Jag och Emma cyklade till min kusin Victoria och vi och hennes lillebror Nathanael åkte till simhallen. Där var vi några timmar och det var nog jätte roligt. Sen skulle jag och Emma cykla hem igen men vi cyklade till biblioteket en stund för Amanda var där. När vi kom hem så satt vi och pratade en stund tills klockan blev så mycket att vi gick hem alla var till sitt. Men innan jag började sova så läste jag en bok som jag lånade vid biblioteket.



Sen om idag. Ida har jag varit vid Kållby och skött Valter men jag behövde inte cykla så långt ida för pappa körde mig till Edsevö så cyklade jag till Kållby, när jag skulle hem så regnade det så mycket så Mamma kom och hämtade mig. När jag var hemma började jag läsa en ny bok, och efter en stund så kom Emma till mitt men vi gjorde inte så mycket för att det var så regnit men vi läste lite. jag har inga bilder från ida eftersom att jag är så glömsk :( men imorgon så ska jag ta med mig kameran vart jag än går :D. Måste bara säga åt er, jag får bort min tandställning imorgon (Y). De ska bli så rolit, men ikväll kommer 2 avsnitt av Project runway all stars kl. 22.00 som jag verkligen vill se så nu ska jag gå och kolla på det.
Men först kommer en gammal bild som jag fotat någongång i brist på annat :D
Ha en bra kväll!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar