söndag 24 juni 2012

Min helg

Hej!


Jag hoppas att ni hade en lika rolig Midsommar som jag hade :D Jag, Emma och Jenna har varit vid vår villa som ni vet och vi har solat och fotat mest men också bada bastu, fiskat, skjutit med luftbössa och latat oss, vi har också skickat in till X3M en låt som vi ville höra så vi skickade in ''Whistle'' med Flo Rida :P Jag lovade att jag skulle lägga in många bilder från min Midsommar så här får ni se själv hur jag och Emma och Jenna har spenderat vår tid under Midsommaren.


                                   När vi hade tråkit tog vi onödiga men fina bilder :D





                                     Emma


 Emma och Jenna





                                    Jag och Jenna


                                     Emma och Jenna

                                     Jag och Emma

                                    Jag, Jenna och Emma
                                    Jenna och Emma
                                     Jag, Emma och Jenna
Villan vår
                                     Emma och Jenna (de vågar inte hoppa i) ;P
                                     Äntligen i :D


Jenna står på händerna och Emma kommer upp ovanför vattenytan men det ser ut som att det bara är en person hihi... :D
                                     De gör en bubbelpol

                                     Jenna skvättar vatten på Emma


                                     Solen





                                     Jag
                                                Emma


De här var inte alla bilder men ni får se mera imårgon. De här var inte ens hela fredagen så det finns nog många fler :D Vi hade två Kamera med oss och med ena tog vi ca 1100 foton.

Godnatt och Hejdåå!
//Meme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar